Login offertetool Login IKP-tool
Appalti BV: Plesmanstraat 2, 3833 LA Leusden 085-489 88 00 info@appalti.nl

Appalti academie

Praktijkgericht opleiden & coachen van sales medewerkers

Het aanbieden van een training en/ of coaching is een groot cadeau voor medewerkers. Voor het beste resultaat is commitment, betrokkenheid en het stellen van doelen voor zowel de deelnemers als leidinggevende cruciaal. Zorg ervoor dat trainingen en coaching niet op zichzelf staan, maar verbinding maken met de andere salesonderdelen om zo tot het hoogste rendement te komen. 

1200 mensen in de academie gehad
72
geeft aan in de praktijk zijn werkwijze te hebben veranderd
8,7 gemiddelde beoordeling over de opleiding

Onze aanpak en werkwijze

Appalti gelooft in de kracht van opleiden door een combinatie van diverse leer- en praktijkvormen. Daarom hebben wij onze eigen Appalti Blended Learning methode ontwikkeld: een uitgebalanceerde mix van online en offline leren. Gericht op de ontwikkeling van medewerkers op het gebied van sales. Onze programma's staan altijd onder leiding van seniore trainers, die zelf ook nog dagelijks in de sales actief zijn.

 

Intake
De trainingsprogramma’s van Appalti zijn altijd in company, en ideaal voor groepen van 6 tot 8 deelnemers. Elke deelnemer krijgt een persoonlijke intake, waarin we bespreken wat zijn/ haar leerdoelen zijn. Zo kunnen we het programma ook op die individuele wensen afstemmen.

Powersessies
Het trainingsprogramma bestaat uit 7 powersessies, allemaal trainingen van 4 uur. Hierin gaan deelnemers direct aan de slag met verdiepingsopdrachten. Op basis hiervan formuleren wij persoonlijke verbeterpunten die in het vervolgtraject extra aandacht krijgen.

 

Intervisie
In het trainingsprogramma zijn ook 3 online intervisiemomenten opgenomen. In deze sessies nemen deelnemers, onder deskundige begeleiding, casussen met elkaar door uit hun dagelijkse praktijk. Om zo gezamenlijk de beste aanpak te bepalen, van elkaar te leren en elkaar te inspireren.

Oefengesprekken met acteurs
Een uniek onderdeel in ons trainingsprogramma, zijn de 2 oefengesprekken van de deelnemer met een acteur. Op basis van een casus voeren zij een echt gesprek, waaruit waardevolle feedback terugkomt.  

Examen/eindopdracht
Aan het eind van het traject sluiten de deelnemers af met een eindopdracht. De eindopdracht is een combinatie tussen het geleerde en de praktijk waarmee men bezig is. En tevens de start om zich na de opleiding verder door te ontwikkelen. 

Coaching 
Onderdeel van het trainingsprogramma kan ook een-op-een praktijkcoaching zijn. Voor deelnemers die de benodigde kennis in huis hebben, maar voelen dat ze daar in de praktijk nog meer uit kunnen halen.

Terugkoppeling
Passende terugkoppeling aan leidinggevende(n), zodat zij de opvolging kunnen borgen.

De 12 onderwerpen uit ons programma

  • DISC 
  • (Non)verbaal communiceren
  • Structuur in je salesproces brengen
  • Acquisitie bellen
  • Elevator pitch
  • Inventariseren
  • Onderscheidend vermogen creeren
  • Consultative Selling/ verkopen
  • Onderhandelen
  • Presenteren
  • Commercieel schrijven
  • Accountmanagement

MONIQUE BRITSTRA, 
TIMING

"Appalti heeft zich in mijn zoektocht naar een ontwikkelprogramma voor onze salesmedewerkers echt als partner opgesteld. De experts maken door hun professionele …"

Lees hier Monique's testimonial

SJUUL VAN DER LEEUW
DEPLOYTEQ (E-VILLAGE)

"We hebben Appalti ingezet voor commerciële trainingen. Het ging bij e-Village om diverse disciplines en daar paste de persoonlijke aanpak in combinatie met blended learning perfect bij. Vooral de e-learningmodule heeft er voor gezorgd dat de sales continu on-track zijn."

Gun jij jouw medewerkers ook persoonlijke groei?

Waarom kies je voor deze dienst van Appalti?

  1. De programma's zijn gebaseerd op praktijk kennis en de beste methodieken in de markt.
  2. Enkel trainers die zelf ook dagelijks nog sales bedrijven, verzorgen de programma's.
  3. Volledige aansluiting bij het dagelijks werk van de deelnemers.
  4. Niet enkel vertellen hoe het zou moeten, we helpen ook bij de uitvoering in de praktijk.
  5. Deze dienst maakt onderdeel uit van één volledige salesmethodiek, waardoor wij jouw organisatie en medewerkers op nog meer onderdelen vooruit kunnen helpen.