De wijze van salesuitvoering is vaak onderhevig aan de ideeën van individuele medewerkers. Het is vaak korte termijn gericht. Een integrale saleswerkwijze is gebaseerd op een visie met lange termijn aanpak, waardoor ontwikkeling, groei én resultaat een logisch gevolg zijn. Een goeie salesmethodiek bestaat uit 6 pijlers: mensen, content, processen, tooling, data en AI. In de meeste (sales)organisaties ligt de nadruk op 2 à 3 van de onderdelen, waardoor er nog veel ruimte voor verbetering is. Lees hieronder hoe Appalti je kan helpen met de volgende stap.
Wanneer is onze salesmethodiek voor jou relevant?
Zie hieronder voor een voorbeeld uitwerking van de Appalti Sales methodiek.
Hoe pakken we het aan:
Wat mag je van ons verwachten?
MAX WILMS,
PRO INDUSTRY
"De afgelopen drie jaar hebben we samen met Appalti onze afdeling
Key Account Management veel meer gestructureerd vormgegeven
en onze ambitieuze sales doelstellingen behaald.”
Waarom kies je voor deze dienst van Appalti?