Bij Appalti werken we anders dan traditionele acquisitie- en marketingbureaus. Acquisitie, marketing en sales zijn geen losse silo's die afzonderlijk van elkaar kunnen presteren. Een nauwe samenwerking is vereist. Hiervoor hebben wij een eigen methode ontwikkeld waarbij we waardevolle touchpoints creëren via e-mailcampagnes en LinkedIn-connecties. Hierdoor hebben prospects vóór het eerste telefoontje al enkele keren de naam van jou en je organisatie gezien. Dit noemen wij prospectmarketing met touchpoints. Iedere prospect heeft minstens twee touchpoints voordat er telefonisch contact wordt opgenomen. Zo wordt telefonische acquisitie geen ‘koude acquisitie,’ maar een warm gesprek.
Een reële verwachting op
Prospectmarketing kent een aanloopperiode. Geef het even de tijd om succesvol te worden. Uiteindelijk levert het je contacten én afspraken voor de korte en lange termijn.
De juiste voorbereiding is cruciaal
Mailing naar de prospect
We versturen gefaseerd creatieve op maat gemaakte teksten naar de DMU binnen de prospectlijst, toegespitst op branche of functie, waarin we ons verplaatsen in de ontvanger. Daarnaast maken we connecties via LinkedIn en bouwen we zo aan een netwerk en de zichtbaarheid van jouw organisaties en medewerkers.
Acquisitie bellen
Na 2 touchpoints belt jouw vaste acquisiteur voor opvolging en om te zien of een afspraak wenselijk is.
Opvolging
|
B-to-B Boostpakket |
Full service Prospectmarketing |
Bepalen onderscheidend vermogen |
Online sessie voor onderscheidend vermogen |
Werksessie op lokatie van 3 uur met uitwerking |
Prospectlijst (NAWT + DMU) |
150 prospects |
350 prospects |
Leads en afspraken genereren |
20 uur per maand |
40 uur per maand |
Informatievastlegging |
Hubspot, 24/7 beschikbaar |
Hubspot, 24/7 beschikbaar |
Gemaakte afspraken |
In agenda gezet + afspraakbevestiging |
In agenda gezet + afspraakbevestiging |
Overleg |
1x per maand operationeel |
1x per maand operationeel |
Looptijd samenwerking |
Initieel 3 maanden, daarna maandelijks opzegbaar bij een OT- contract |
Initieel 6 maanden, daarna 3-maandelijks opzegbaar bij een OT- contract |
Gespreksvoorbereiding (optioneel) |
Voicecall, prospect Canvas en coaching (meerprijs € 350,- per maand) |
Voicecall, prospect Canvas en coaching (meerprijs € 350,- per maand) |
Investering |
€ 1.975,- per maand, gebaseerd op 44 actieve weken per jaar |
€ 2.800,- per maand, gebaseerd op 44 actieve weken per jaar |
DINO LOBBES,
JUICE BROTHERS
"Wat ik enorm waardevol vind aan de samenwerking met Appalti, is de duidelijke focus op sales en het genereren van nieuwe leads. Alles wordt tot in de puntjes voorbereid, waardoor je niet alleen strategisch sterker staat, maar klanten ook het gevoel hebben dat ze worden geholpen door onze eigen mensen.”
MARDTEN DE BAKKER,
COPIATEK
"Dankzij Appalti kunnen we onze workload heel nauwkeurig aansturen. Wij boeken hierdoor een behoorlijk succes in het aantal verwachte aanmeldingen via onze website. Onze prospects ervaren de telefonische opvolging van Appalti als professioneel en sympathiek."
Waarom kies je voor deze dienst van Appalti?